Trafikskola

Väletablerad trafikskola i Norrköping

Letar du efter en väletablerad trafikskola med mångårig erfarenhet? Haga Trafikskola är i så fall det perfekta valet! Vi har funnits sedan 1960-talet och har tack vare det lärt oss det mesta i hur man erbjuder tydliga teorilektioner, pedagogiska körlektioner och hur man ger råd till ambitiösa körkortselever.

Erfarna trafiklärare

När du vänder dig till oss så kan du lita på att få hjälp av välutbildad och serviceinriktad personal. Våra duktiga trafiklärare lotsar dig med van hand genom din körkortsutbildning och finns vid din sida hela tiden.

Vi vill att våra körkortselever ska känna sig trygga på vår körskola och att de ska lyckas med sitt mål – att ta körkort.

Haga Trafikskola är naturligtvis medlem i Sveriges Trafikutbildares Riksförbund, STR.

Brett sortiment av körkortsutbildningar

Vi är en flexibel körskola med ett varierat utbud av kurser och utbildningar. Hos oss hittar du både färdiga körkortspaket och utbildningar som är anpassningsbara efter dina behov.

Haga Trafikskola erbjuder bland annat handledarutbildning, intensivkurser och riskutbildning Du kan även anmäla dig till utbildningar som ger dig följande behörigheter: BE, B96 och B.

Vi har även flera olika körkortspaket som är både innehållsrika och prisvärda. Bland våra paketlösningar finns: startpaket, minipaket, minipaket plus, midipaket och maxipaket.

Att välja trafikskola

När du bestämt dig för att ta körkort så har du fattat ett stort beslut och tagit ditt första steg mot en tillvaro med bilkörning och större frihet. En körkortsutbildning är en investering och därför är det viktigt att du väljer rätt körskola! Det kan kännas lite krångligt och därför har vi samlat några råd:

• Trygghet – Välj en trafikskola som är ansluten till STR – det innebär säkerhet för dig.
  • Online – Vad kan trafikskolan erbjuda dig via nätet? Om det till exempel finns tillgång till Elevcentralen så får du bland annat möjligheter att testa dina kunskaper på olika sätt.
  • Tillgänglighet – Vilka öppettider har din körskola? Var finns skolan? Det är en fördel om den ligger i närheten av dig och av olika trafikmiljöer. Är det lätt eller svårt att få boka lektioner?
  • Utbud – Vilka utbildningar erbjuds? Har trafikskolan någon särskild inriktning?
  • Kostnad – Informera dig om vad du får för dina pengar.

Väletablerad trafikskola i Norrköping
Haga Trafikskola är ett väletablerad trafikskola i Norrköping med erfarna trafiklärare och ett brett sortiment av körkortsutbildningar. Vår trafikskola erbjuder körlektioner, intensivkurser, handledarutbildning samt olika körkortspaket.

Vår körskola finns på Kungsgatan 7 i Norrköping.

Kontakta oss gärna via telefon eller e-post om du vill veta mer om vad vi har att erbjuda eller om du till exempel vill boka ett körkortspaket!