• Lägst priser i Norrköping.

Intensivutbildning för B-körkort med boende

Intensivutbildningens upplägg

Utbildningen pågår vanligtvis under två veckor. Under denna tid kör du två till tre lektioner per dag. Mellan körningarna läser du teori med hjälp av vårt databaserade utbildningsprogram och frågeprogrammet TK 2000. Du får även gärna vara med på våra lärarledda lektioner.

Vi gör ett individuellt schema för dig och planerar in halkkörning, ”lilla uppkörningen” samt beställer teoriprov och körprov på Trafikverket i slutet av sista veckan. Intensivutbildning innebär att du helst bör ägna dig enbart åt detta under dina veckor på trafikskolan (se även: planerad utbildning). På fredagar stänger skolan klockan 12.30 och om du vill kan du åka hem över helgen.

Boende nära trafikskolan

Sedan 2016 har trafikskolan boende i lägenhet för intensivkurselever. Bara 40 meter från skolan har vi vår 47 kvm stora 1:a. där 1-3 personer kan hyra in sig.

Vi har en policy i vår lägenhet att vi inte blandar tjejer och killar om de inte känner varandra.

På gångavstånd (ca 5 min) från trafikskolan finns ett vandrarhem med bra standard till rabatterat pris. Vandrarhemmen i närheten heter Centralstationens hotell & vandrarhem och Proova vandrarhem Om du vill veta mer kan du gå in på deras hemsidor.

Centralstationens Vandrarhem Turistgården

Pronova Hotell Vandrarhem

Inom Norrköpings kommun finns flera bra vandrarhem. Vi kan ordna skjuts till och från trafikskolan.

Klicka här för att läsa mer om Norrköping

Intensivutbildning

Körkort på 2 veckor!

Start Varje måndag, Individuell schemaläggning utifrån dina förutsättningar. Vi har eget boende. intensivkurs (B-körkort)