Intensivkurs körkort

Ta körkortet snabbt med vår intensivkurs

Intensivkurs körkort – det ultimata alternativet för dig som vill få ditt körkort snabbare. Haga Trafikskola har erbjudit intensiv körkortsutbildning i flera decennier och har med andra ord lång erfarenhet av övningskörning, teori och allt annat man behöver veta för att bli en säker och duktig förare.

Ny start varje måndag

Haga Trafikskola sätter igång en körkort intensivkurs varje måndag och anpassar den individuellt efter varje kursdeltagares egna förutsättningar.

Innehåll intensiv körkortsutbildning

Kursen innehåller naturligtvis körlektioner samt lektioner som är lärarledda. Mellan körningarna så ligger fokus på att lära sig teori via ett datorbaserat utbildningsprogram samt frågeprogrammet TK 2000. En intensivutbildning körkort passar både för nybörjare och för dig som vill fräscha upp dina kunskaper.

Vår intensivutbildning körkort pågår för det mesta i 2 veckor där deltagarna har 2-3 lektioner per dag. När du ska ta en körkort intensivkurs så bör du vara beredd på att lägga ner mycket tid under en begränsad period. Det är även en av anledningarna till varför så många anmäler sig till intensivkurs körkort.

Fördelar med intensivkurs körkort

Det finns många fördelar med att ta en intensivkurs körkort och några av dem är dessa:

• Du hinner mycket på kort tid
  • Möjlighet att ta körkort snabbare
  • Övningskörning – ofta och med korta intervaller. Det gör att du inte hinner glömma något

Kom i håg att alla har olika förutsättningar och att det därför inte finns någon garanti att du ska klara att ta körkort efter en intensivutbildning körkort.

Boende

För att underlätta för dig som körkortselev så erbjuder vi boende i lägenhet nära vår körskola. Det finns även ett mysigt vandrarhem på gångavstånd från oss. Haga Trafikskola har verksamhet på Kungsgatan 7 i Norrköping.

Ta en intensivkurs körkort på Haga Trafikskola i Norrköping
Hos oss kan du anmäla dig till intensivkurs körkort och nå ditt mål snabbare. Vi erbjuder även handledarutbildning, körlektioner och teorilektioner i ett - komplett intensivkurs körkort helt enkelt!

Hör av dig till oss

Är du nyfiken på oss och våra körkortsutbildningar? Har du bestämt dig för att anmäla dig till en intensivkurs körkort?

Vi besvarar gärna dina frågor via telefon eller e-post! Ta gärna kontakt med oss.