• Lägst priser i Norrköping.

OM OSS

VÄLETABLERAD TRAFIKSKOLA

HAGA Trafikskola är välkänd bland Norrköpingsborna och har utbildat körkortselever sedan 60-talet.

Sedan år 1996 drivs skolan av Jan Borg. Vi är medlemmar i Sveriges Trafikutbildares Riksförbund (STR). Vi har mångårig erfarenhet och erbjuder en allsidig körkortsutbildning med kompetens och kunnande för B-, BE- samt B96-behörighet. Vi har som målsättning att våra elever ska prestera mycket goda resultat på kör- och teoriprov och vi kan med stolthet presentera väldigt god statistik.
De senaste åren har vi upplevt en expansion och antalet elever har ökat kraftigt. Vi har välutbildad personal som effektivt leder Dig genom utbildningen till det efterlängtade körkortet.

Intensivutbildning

Körkort på 2 veckor!

Start Varje måndag, Individuell schemaläggning utifrån dina förutsättningar. Vi har eget boende. intensivkurs (B-körkort)